کد مطلب: 106884
عزيزي، نماينده مجلس:
رئيس‌جمهور ذره‌اي از حقوق ملت ايران کوتاه نيايد/ آمريکا به دنبال تاراج منابع خاورميانه است
تاریخ انتشار : 1393/07/02 12:47:31
نمایش : 1218
رئيس جمهور و تيم مذاکره کننده هسته اي از آنها توقع دارم که در برابر زياده خواهي هاي آمريکا و انگليس و همچنين گردنکشي هاي آن‌ها ايستادگي کنند و ذره اي از حقوق ملت کوتاه نيايند.
به گزارش هفت چشمه، حميدرضا عزيزي، نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين‌نيوز با اشاره به سفر رئيس جمهور به نيويورک اظهار کرد: ضمن حمايت از رئيس جمهور و تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي از آن‌ها توقع دارم که در برابر زياده‌خواهي هاي آمريکا و انگليس و همچنين گردنکشي‌هاي آن‌ها ايستادگي کنند و ذره‌اي از حقوق ملت کوتاه نيايند.

وي با اشاره به طرح ائتلاف آمريکا عليه داعش افزود: برکسي پوشيده نيست که داعش زائيده سياست‌ها استعماري و استکباري آمريکا است و امروز از آنجا که تاريخ انقضاي اين گروهک تروريستي به پايان رسيده، آمريکا مقابله با آن را دست‌مايه‌اي براي دخالت در کشورهاي ديگر کرده است.

عزيزي بر ضرورت هوشمندي دولتمردان کشور در مواجه با غرب و آمريکا تاکيد کرد و گفت: ساختار ارزشي نظام ما هرگونه حرکت استعماري و استکباري را رد و با آن مقابله ميکند و دولتمردان کشور نبايد در برابر اين زياده‌خواهي‌ها کوتاه بيايند.

نماينده مردم اردل در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: سابقه کشورهاي استعماري براي ما مشخص است آنان با ساختار نظام ما مشکل دارند و هر روز بهانه‌تراشي مي‌کنند يک روز موضوع هسته اي، يک روز ديگر نقض حقوق بشر و حمايت از تروريسم را مطرح مي کنند اين درحالي است که آمريکايي‌ها خود سازنده اولين بمب اتمي و همچنين به کاربرنده آن در هيروشيما و ناکازاکي بوده‌اند و زاينده گروهک‌هاي تروريستي مانند داعش و ديگر تکفيري‌ها هستند.

عزيزي خاطرنشان کرد: بنابراين هدف آنها اين است که با اين بهانه بتوانند در خاورميانه جايگاه خود را تثبيت تا منابع آن را به تاراج برند که البته کشورهاي منطقه نبايد چنين اجازه‌اي را به آن بدهند.

انتهاي پيام/ خ ز/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg